Monday, December 10, 2012

Friendship Lasts Forever =)

" If our friendship was a book, I'd rip out the last page so it could never end. "

assalamualaikum. 
hmmm.. minggu lepas ckp pasal friendship...minggu nie pun pasal friendshipppp gak.. 
ak tak tahu tp aku suka psl posts topik nie.. ngee =D
supaya pada masa depan, aku leh bukak balik posts2 nie .. 
dan tersenyum sendiri, ahahaa
and sebab sy sgt syg kawan2 saya. ahaha ! ( nampak childish tp itulah saya, haha )
entah lor hari nie rasa teringat sangat kat kelas 4 Majah 2011
biarpun aku sempat duduk 2 bulan 21 hari.., 
tp sangat byk memori aku kutip2..
senyum, laughter always filled the air..
kekadang nak menangis rasa indahnya kenangan ti <3 span="span">

and yang selalu mengisi atmosphere bahagia ni

ene tentulah my deskmate
WAN NUR SYAHIRAH BT RUSLAN... =D
dulu x sangka pun boleh rapat ngan dia..
tp tulah takdir Allah kan, 
aku jadi kacip ngan dia!. 
Hope frienship lasts forever. 

and tidak lupa juga kepada dua orang boyfriends saya nie 
( kawan lelaki jer ,,,bukan special )

meet them, jeng jeng jeng ~ 


haha, poyo diorang.. nie gambar masa form 4 ..
yang sebelah kiri tu DAUS...
yang sebelah kanan tu azuam namenye

hmmm.. aku panggil azuam tu Giant! 
haha..
sebab dia start dulu..dia panggil aku doraemon! 
huh, aku tahulah doraemon tu gemukk..
==__=='

sgt sweet rr kawan dengan diorang.. 
biarpun aku kawan selama x sampai 3 bulan, banyak memori yang aku dpt..
huhu
aku rindu r...
time baloh2 ngan diorang time cikgu takda 
( meja diorg sebelah jer ngan meja aku)
time serious buat keje..
time buat keje sekelas...
time diorang usik2..
yang aku tahu dalam kelas 4 majah tu, 
aku duk asyik tergelak tergolek jer ada diorang nie..
(dan wan nur dan pina dan syadia dan intan dan semuanya!)
haha
teringat lagi last day aku kat tms..
diorang usik aku la..
diorang cakap tumpat tu berhantu la..
tumpat tu x de air la..
tumpat tu x best la..
dekat ngan pantai la..
tsunami la...
macam2
sebab zuam kato diorang x nak lepaskan aku pergi..
haha.. sgt manesss
and satu lg yang x leh aku lupa...
masa aku kat tumpat tu...
zuam selalu je tanya mcm mana aku duk sana la..
kawan2 macam mana.. tp ada
satu malam tu..
beberapa hari lepas aku masuk..
adela aku sediyh kerana apa benda entah..yelah budak third intake kan..huhu
zuam called masa itu..
and dia nyanyi untuk aku.. haha..
aku ingat lagi lagu tu.. terngiang2 sampai sekarang..
lagu terlalu teristimewa featuring DAus
tak silap tu lagu Adibah Noor...
haha sangat manesssss =)
aku ampir2 nak menitis air mata 
huhu bila sampai lirik
'kau terlalu isitimewa'..
=D
terus bertukar mood jadi happyyy..
thanks sek mu! ahaha 
and thanks jugak sebab ingat birthday aku..
naseb bek ingat , kalau x ada yang kena cincang terputus2 niee. 
=D
thanks sepppp muuuu =))))))))
huhu.. tu just berapa percent sahaja dr memori yang aku simpan.. byk lg.. tp jejari runcing beta nie dh lenguh.. haha... 
so i pen off. 

konklusi nya : ak rindu zaman sekolah ! 












No comments: