Wednesday, June 1, 2011

school breakkk ~ yipee ~ yihaaa ~

novel renyah ? study ? oh tidakkk~ nyah kamu dari sini. hehe.

school breakkk ! yipeee. ~
haduyai , setelah seminggu cuti sekolah, baru gua nyempat nak update blog berdebu nie.. ahaha..
benanya x g mana pun, masih di area besut..
tp bukan di rumah sendiri ,
tp di umah mak sedaraku di jabi ! hehe.
best gilakk stay umah diorang for a week ~
ada gak la manfaat ma and ayah pergi beijing time cuti nieyh..,
boleh main ngan sepupu2, tapi yg x tahannya, part ditinggalkan tu lah.. ==__==.
xpe2, asal ole2nya lumayan.. ahaha..

:D masa hari khamis minggu lepas,
memang mencatat sejarah r , when tok ayoh nge mak" nenek " ak
dtg ambil ak nun jauh kat tumpat ~
ahaha.. lawak rr, diorg memang kenyang rr makan buah "langsat" maso nok g tuh..
masa balik okay la sikit.., masa balik, pekena kuew tiaw yom yam pulak..,
memang favourite ak.. hehe apa salahnya kan,
bukan selalu dpt rasa duit tok ayoh.. ahahahahah..

pastu, balik tu, terus ke umah ayah teh ~
kecoh giler umah diorang.. hehe..
memang beza r ngan umah ak.. , yang
hanya 3 je penghuninya..
rindu lak nak dengar nazurah nyanyi lagu
"bangun pagi, lipat kain selimut, ambik tuala , g mandi bla bla bla" .
hehe. memang petah sungguh bdak tu bercakap. ahaha..
byk benda gak wat kat umah ayah teh. haha.
ayah teh dh buat badminton court kat blkg umah dier..,
petg2 mmg syok main..
yerlaa., lama x turun riadah masa kat 24,
nie dpt exercise.., happy molek ~ ahaha..

apa lagi yerp ~ . ahakz .
tu baru citer kat sini. citer kat 24 belum lagi tu.
ahaha...

gmbr akan diupload kemudian. nie saja jeer gatal nak menulis. ehehehhehe.

nak buat apa lam cuti ni yerp ~
bersempena cuti ini,, secara rasminya , saya Nurul Shahizzat akan melaksanakan banyak kerja2 yang tak berfaedah bagi memenuhi ruang waktu yang ada. ahaha. JK.

sy nak donload thriumph in the skies,
nk baca contengan jalanan,
nak donlod danny the menace for my cousin2 ku yang kecik2,
and banyak benda lagieyh ~
ahaha

kerja umah ?
errr..
malam sabtu 11 hari bulan 6 kot ?
:D

1 comment:

Syahirah Ruslan said...

oyeah. aku pun kna tggl. parents aku nk pegi ke vietnam. aku n 2 adik aku kna duk umah nenek 5 DAYS. oh God, aku nk wak gpe weh. internet pun xde. aishhh.